11 april 2006

Skrivande dotter

Min dotter har nog ärvt skrivandet av mig. Fast hon är nog ännu bättre än jag ...

För trots sin ringa ålder skriver hon mycket, långt och väldigt bra. Förutom att det knappt går att hitta stavfel eller syftningsfel någonstans så skriver hon dessutom fängslande och varierat.

Hon ville att jag skulle lägga ut en länk till en novell hon skrivit.
Så jag gör ett försök och ser om det går att läsa den här.

3 Kommentar(er):

Anonymous Mia sade ...

Hon är duktig, hon! En sjujädra fantasi och förmåga att uttrycka sej i ord är en kombination som man kan ha mycket nytta av - och dom talangerna besitter hon sannerligen! Ser med spänning fram emot fortsättningen.
Ha nu en riktigt Äggande Påsk om vi inte hörs innan! :o)

12 april, 2006 13:49  
Blogger Helene N sade ...

mia: Problemet är att det sällan brukar komma en fortsättning ... hon bara börjar, sen kommer det inget mer.
Så vi har datorn och block full av "börjor"!

12 april, 2006 15:09  
Anonymous Babsan sade ...

Hälsa att hon skriver jättebra så hon kan lugnt frtsätta sin bana

12 april, 2006 16:40  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark