27 april 2006

Svar i debatten

I gårdagens lokaltidning, Hudiksvallstidningen (HT), kom ett svar på mina artiklar.














Det känns lite olustigt att en av de som skrivit under, är min egen onkolog ...

För övrigt är det något som stör mig med svaret, en hel del faktiskt så jag tror jag ska skriva ett svar. Men jag ska finslipa det lite först. Men vad är det som stör ....

Finn fem fel!

2 Kommentar(er):

Blogger Nat sade ...

Jag hittar i alla fall ett fel som gör att hela artikeln faller;

"för få läkare...utnyttjas optimalt"

Använd alla respengar till att anställa fler läkare, kanske?

28 april, 2006 06:41  
Blogger Helene N sade ...

inte för intet: Precis! Där var ett fel. HUvet på spiken.
Fel två är att de inte svarar på vart 1 500 000 kr tog vägen.
Fel tre är att de ser vad som är bäst för sjukdomens behandling, inte vad som är bäst för en människa som går igenom en sjukdomsbehandling.

Fler fel?

29 april, 2006 12:06  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark