07 april 2006

Tack!

Måste passa på att tacka deeped medan jag kommer ihåg. Du har hjälpt mig med koder och skrivit om mig i din blogg vilket har medfört en hel del läsare till mig. Och det är alltid kul med lite nya kommenterare.

Jag tycker att ni andra som läser här ska kolla in hans blogg och förundras över vilka otroliga sidor han gör. Jag gillar
deeped skarpt. Han kommer gärna till de svagas försvar, kanske är det den forna prästen i honom, den goda och fromma som finns kvar till en del?

Jag förundras också över hur han hinner med allt. Helt plötsligt en dag såg jag att han hade en hel massa andra bloggar. Där fanns dikter, reklamgrejer (proffsiga bilder och layout överallt!) och jag vet inte allt. Han jobbar ju dessutom heltid och har familj! Ibland undrar jag om det håller i längden, jag hoppas verkligen att han kan ta det lungt ibland och ladda batterierna. Gööör deeeeet - snälla
N.





2 Kommentar(er):

Blogger Studiomannen sade ...

Jag tror inte att han kan det. Har antytt det också. Följaktligen kommer han att ha läst detta inom kort, eftersom hans simultankapacitet inte tycks motsvara oss vanliga i menigheten...

*s*

Trevlig helg!

07 april, 2006 17:10  
Blogger deep|ed sade ...

Hehe... well. This is the best and the worst with me. Jag älskar att ha mycket runt mig. Tack vännen - du om någon är en inspiration till att fortsätta kämpa när demonerna tar över tanken på en själv. kram vännen

07 april, 2006 21:24  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark