05 april 2006

Tokigt

De här bilderna tog jag när min son hälsade på mig på sjukhuset. Då när jag låg inne för gallan.
Han hittade något slags stora "nättrosor" som han ville ha på huvudet ...



4 Kommentar(er):

Blogger Elisabet sade ...

Jag har ju inte sett hans pappa, men när man tittar så här, så är han ju jättelik dig!
Vilken liten goding!

06 april, 2006 08:26  
Anonymous Mia sade ...

Haha! Tokfrans!
Är han inte löjligt lik E när hon var i samma ålder?

06 april, 2006 10:34  
Blogger Helene N sade ...

Elisabet: Han är rätt lik mig.
Tror du kan se bilder på min dotter och deras pappor och hunden och allt möjligt på in hemsida. Men du kanske har missat den?

www.nordmark.nu

Mia: Jo, de är väldigt lika. När J ser en bild på E tror han att det är han själv ...

06 april, 2006 16:56  
Anonymous AnnaPanna sade ...

Så söt, han ser då helt överlyckligt glad över hans lilla upptåg :)

AnnaPanna

06 april, 2006 18:54  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark