23 april 2006

Usel film hittills

Barnen har gått ut för att titta efter vårtecken.

Såjag passar på att börja titta på en film.
King-kong á la Peter Jackson.
Blev besviken då jag såg att det fortfarande utspelas på 20-talet eller så.
Jag trodde att det skulle vara en modernare version liksom.
Och det är det ju om när man ser till specialeffekter och data-animeringen.

Men huh så trååååkig.
Undrar om jag orkar igenom hela den här. Strax över tre timmar ... varför???

Hoppas den bättrar sig, annars somnar jag.

5 Kommentar(er):

Blogger Ellis sade ...

Jag tyckte likadant om den. Seeeeg och lååååång och just ingenting nytt förutom de megastora krypen och dinosaurierna kanske?

23 april, 2006 20:00  
Blogger Det Mörka Hotet sade ...

Allt som är stor är TUFFT...eller?!

Samuel

24 april, 2006 12:23  
Blogger Helene N sade ...

dmh: näe. Alls inte. Och jag tyckte mest det var läskigt och alldeles för långa sekvenser där de blev uppätna och krossade ochivägkastade. Och inte någonstans fanns ett stort SNÄLLT djur. Typ en Panda eller en sengångare. Alla var otäcka och elaka ...

24 april, 2006 21:47  
Anonymous AnnaPanna sade ...

Om du vill se en bra film som hela familjen kan se och som får en att må HIMLA bra, iaf inombords, det är Magadaskar, tecknad verson - jag skrattade så jag grät! Jag har dem på DVD (shame on me som bränt...) om du vill ha ett ex.

AnnaPAnna

24 april, 2006 21:52  
Blogger Helene N sade ...

annapanna: Jo, den har vi sett, faktiskt jag och barnen tillsammans. Den var himla kul.
Fast då hette den Madagaskar ... ;-)

Nästa att se fram emot är Ice age 2. Ettan var ju suveränt rolig!

24 april, 2006 22:51  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark