03 april 2006

Vad gör man?


Jag vet en man, som ...

... vore fantastiskt trevlig att vakna bredvid.
... lagar god mat.
... gillar samma saker som jag.
... gillar nästan samma musik som jag.
... har en så mysig och varm famn att krypa in i.
... är en av de snyggaste jag känner.
... alltid luktar gott.
... var en fantastisk älskare.
... gillar mitt sätt.
... vill bo som jag.
... gillar att påta i land, odla och ha djur.
... har barn i samma ålder som min minsta.
... är ungkarl just nu.

M E N! !

När han talar så hoppar det grodor ur munnen 88% av tiden.
Pikar, sarkasmer, skvaller, skitsnack om andra, lögner, försvar, bortförklaringar, "tester".

Så in i bomben synd på en sån rar ärta!

Vad gör man?

1. Ber honom hålla käft och klä av sig.
X. Säger upp bekantskapen och glömmer bort honom.
2. Använder silvertejp?




Bilden är från:http://tronche.com/graphical-art/boris-vallejo/misc-2/satyr.jpg
Bilden är beskuren

11 Kommentar(er):

Blogger Elisabet sade ...

Testa silvertejp!

03 april, 2006 17:19  
Anonymous mammakatt sade ...

Alternativ ett och två verkar mest lämpligt i det här avseendet. Jag antar att det inte går att få honom att inse att han är otrevlig när han håller på så.

Synd på någon som verkar ha så många goda egenskaper ...

03 april, 2006 18:21  
Blogger S-Man sade ...

Silvertejp. Helt klart. Det funkar till allt!

03 april, 2006 18:44  
Blogger S-Man sade ...

Innan: hade jag tagit en lugnande för om han är så fantastisk (ja, om man nu bara täpper igen truten på honom) så hade silvertejp gjort jobbet - för stunden.

Mellan: din fantasi...

Efter: hade jag skickat av honom ditt pepparn växer. En människa som inte har vett att vakta sin tunga är inget att ha.
Snygg och mysig väger inte upp verbal obegåvning - tyvärr.

04 april, 2006 06:48  
Blogger Studiomannen sade ...

Och hörselkåpor!

04 april, 2006 10:00  
Blogger Emma sade ...

1 eller 2. inte x...

04 april, 2006 13:16  
Blogger Ellis sade ...

X, helt klart.
Spelar ingen roll vad man har för goda egenskaper i övrigt, om man får andra att må dåligt med det som hoppar ur munnen på en.

Nä.

Det finns fler där ute, jag lovar! Män som dessutom pratar snällt!

04 april, 2006 13:42  
Blogger Det Mörka Hotet sade ...

X. Säger upp bekantskapen och glömmer bort honom.

Allvarligt talat, då jag själv är singelpappa, så är det PRECIS likadant för oss män!
Hon SER så trevlig ut, klär sig helt rätt och verkar ha det som man söker men...och här kommer mitt men...så spelar det mindre roll, eller det att hon är rar, då hjärnan söker "sitt".

Annars så tror jag - som Ellis - att det helt klart måste finnas bra män även för dig. För i längden lider själen av att behöva lyssna på sån't den inte mår bra av.

Samuel

05 april, 2006 09:16  
Anonymous Babsan sade ...

Ge inte upp de finns men du har bara inte hittat honom än

07 april, 2006 08:47  
Blogger Andreas sade ...

1 såklart. Fattar han inte får du väl hjälpa han av med kläderna.

07 april, 2006 17:34  
Anonymous Anonym sade ...

Very nice! I found a place where you can
make some nice extra cash secret shopping. Just go to the site below
and put in your zip to see what's available in your area.
I made over $900 last month having fun!
make extra money

07 april, 2006 23:30  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark