15 april 2006

Vår? Er? Vems?

Jaha ja.
Idag har jag varit ute med hunden i vårsolen. Skönt.

På eftermiddagen blev det en tur till Friggesund, till I-G.
Innan dess var jag till blomsteraffären förresten och där såg jag årets första fjäril - fantastiskt!
I-G bjöd på god mat och hennes (vuxne) son och en väninna gjorde oss sällskap. Efter maten gick sällskapet och I-G och jag begav oss till Bjuråker för att sätta lite blommor på LGs grav (hennes andre vuxne son).

Solen sken och det var vårväder - härligt.

3 Kommentar(er):

Blogger Det Mörka Hotet sade ...

De enda insekter jag sett är de envisa flugorna kring mina strumpor - undrar varför?!

Samuel

15 april, 2006 21:27  
Blogger Ewyz sade ...

Haha
Men va skönt att ni också haft lite sol :) Mamma, du har väl gjort en påskkarta till mej?? tihi ^^ Jag har hört fågelkvitter ^^)

15 april, 2006 21:30  
Blogger Helene N sade ...

Samuel: uuuääähhh!

Ewyz:Nix jag har inte gjort och kommer inte göra någon påskkarta.
...

Det vet du väl att det är påskharen som lämnar den ;-)

15 april, 2006 21:59  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark