31 maj 2006

Dagen idag

Dagen idag är något bättre. Lite trötthet och matthet så klart men inga fler kräkbesök på toan.

Och jag som var så frisk och stark inför den nya medicineringen. Och glad så in i bängen för att jag hade ett bättre utgångsläge denna gång. Men livet tar nya vändningar hela tiden. Inskrivning och inritning av strålningsområdet blir på fredag istället. Strålningen sköts upp till måndag. Cellgifterna vet jag inte. Fredag eller måndag, eller varför inte lördag? Det är ju i tablettform denna gång så jag behöver inte åka in till sjukhuset för dropp. Men kanske att de vill ha mig under observation första gången och då lär det bli måndag.

Nu har jag helgen på mig att bli starkare.

6 Kommentar(er):

Blogger Elisabet sade ...

Här hålls det tummar för dig, Heléne.

31 maj, 2006 21:51  
Blogger Det Mörka Hotet sade ...

Här också - givetvis!

Samuel

31 maj, 2006 22:16  
Blogger deep|ed sade ...

Alla tankar till dig.

31 maj, 2006 22:19  
Anonymous Eva sade ...

Och här också! Har nu suttit och läst dina inlägg för de senaste två veckorna ( tror jag ). Oj vad spännande det lät med ert vandrarhem men förstår att det var mkt slit och lite pengar. Har ju själv varit i eget gårdsbageri branschen. Men visst är det härligt att, trots allt, få göra saker man verkligen vill och känner för?!

31 maj, 2006 23:44  
Blogger Anne-Maj sade ...

Oj, att du orkar.... Håller tummarna för dig! *håller hårt*

01 juni, 2006 09:16  
Blogger Studiomannen sade ...

*tävlar med Anne-Maj om vem som håller hårdast*

01 juni, 2006 09:46  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark