17 maj 2006

Det är mycket nu

Idag
Möte med behövsbedömaren.
Utvecklingssamtal med dottern och hennes mentor på skolan.

Imorrn
Röntgen i Gävle.
Läkarbesök i Gävle.

Hinner inte vara här så mycket märker jag.

5 Kommentar(er):

Anonymous mammamia sade ...

Som om det inte räcker med att orka med sjukdomen man ska orka allt annat med..
Jag och några vänner som är sjuka på heltid brukar säga att; I det här landet måste man vara frisk för att orka vara sjuk!

17 maj, 2006 21:59  
Anonymous mammakatt sade ...

Lycka till på dina läkarbesök med mera, Hélene. Jag vet hur jobbigt jag upplevde det att gå till läkare när jag var deprimerad. Hur tufft ska det då inte vara för dig?

*krama om*

17 maj, 2006 22:00  
Anonymous Eva sade ...

Lycka till med allt. Kram!

17 maj, 2006 22:08  
Blogger Det Mörka Hotet sade ...

Var rädd om dig, ta det lugnt och lycka till med allt!

Kram till en vacker blomma...från en torr chiliplanta!

Samuel

17 maj, 2006 22:14  
Blogger Qi sade ...

Kram och tankar till dig!

18 maj, 2006 09:48  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark