01 maj 2006

Förstod man ju

Att min hund skulle förgås av nödighet kl 07.00 kunde jag räknat ut med lillfingret.
Eftersom hon inte vågat bajsa sedan igår morse.
Hon väckte mig och då har man inget val.

Snabbt på med kläder - yr i bollen.
Hunden gjorde snabb kiss och sedan ner i buskarna för nummer två.
Sedan lika snabbt in igen.

Och jag tog av kläderna och hoppade tillbaka i sängen.
Den var fortfarande varm. Så snabba var vi.

3 Kommentar(er):

Anonymous Eva sade ...

Känner igen mig / oss. Men nu är det länge sedan jag behövde ut i ottan för att hunden behövde göra sina behov. Det var tufft ibland, särskilt vid snöstorm eller ösregn.

02 maj, 2006 22:10  
Blogger Det Mörka Hotet sade ...

Ha! Snacka om pit-stop!

03 maj, 2006 07:30  
Blogger Helene N sade ...

Samuel: Ehhh. Är det någon bilracing-term eller på något annat fackspråk som jag inte begriper?

03 maj, 2006 12:05  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark