24 maj 2006

Göra kväll

Dottern har åkt till pappan i Stockholm.
Sonen har precis somnat.

Jag ska ut med hunden och sedan blir det till att hoppa i snarkofagen.

Det blir biltur till Dalarna imorrn. Måste se till att sova mycket så jag orkar köra.
För det ska bli så roligt att åka dit. Så roligt att känna sig lite normal och kunna göra en utflykt och så roligt att träffa mina goda vänner.

Fast deras konstiga vanor får man stå ut med. Som att de matar sina katter med levande möss. Att de inte kan dricka vattnet ur brunnen utan att först få det välsignat av en präst. Och framför allt att de är homosexuella transvestiter som tänder på att klä ut sig till vanliga kontorsarbetare!

Näääääää.... jag skojar ju bara. Vet att du läser här serru! *vinkar* Hej hej! Ses i morrn!

Ja ja... jag ska gå och lägga mig istället för att skriva en massa trams här! Bara ut med vovven först ...

Bilden från cuteoverload.com

8 Kommentar(er):

Anonymous Mia sade ...

Hoppas att du sover riktigt, riktigt gott nu så du orkar köra till Dalarna och njuta av tillvaron ett tag - det kan du sannerligen behöva! Och så hoppas jag att du inte behöver ägna alltför mycket tid däruppe åt att klappa till mygg...! :D

24 maj, 2006 22:24  
Anonymous mammamia sade ...

Ha en fin resa,kör lugnt och trevlig helg!

24 maj, 2006 22:45  
Blogger Elisabet sade ...

Vet du helene .. jag reagerade inte ens ... inte sen jag såg mannen som såg ut att pinka i en flaska på nån av dina bilder ..., jag tänkte mera .. "jaha .. ja .. hon är ju fördomsfri så ..." ..-)


Men liiiite tänkte jag på det där med levande möss .. jag menar .. jag hann tänka att det vore väl enklare att släppa ut katten att jaga själv ... haha.

24 maj, 2006 23:14  
Anonymous petra sade ...

ha ha - jag hann faktiskt också tänka en sekund; men oj vilka spännand emänniskor - nu MÅSTE hon berätta mer!!

25 maj, 2006 15:06  
Blogger Anne-Maj sade ...

Haha jag började undra! Välkommen till Dalarna! Själv far vi till Norrköping sen på Kolmården under lördagen....! Tack för hälsningen ds.

25 maj, 2006 21:54  
Blogger Det Mörka Hotet sade ...

Ha! Ha! Du är ju för skön: var rädd om dig och kör försiktig!

Men är vi inte alla lite kinky som försöker klä oss likadant...?!

26 maj, 2006 09:20  
Blogger Studiomannen sade ...

Det hade varit ruggigt om de matat mössen med levande katter!

26 maj, 2006 12:25  
Blogger Helene N sade ...

mia: Jag hade lite problem att sova - grannarna hade fest ... eller nåt. Klirrande glas och glada skratt från deras kök som ligger vägg i vägg med mitt sovrum. Och klockan ett ringer dottern och berättar att hon är framme. Iofs skönt att veta.
Men jag kom upp i tid i alla fall och var inte i närheten av att somna bakom ratten!

mammamia: Tack!

Elisabet & Petra & Anne-May: Kul att ni fick lite huvudbry!

DMH: Tack! Jag körde försiktigt och så fort jag kunde ... ;-)
Menar du att det är mindre kinky att inte klä sig alls kanske? Var det inte du som ville springa omkring naken hela tiden förresten? I brännässlor och i bilen och så?

Peter Käck: Eller hur?! Ha haha!
För några år sedan gjorde jag faktiskt en teckning åt det hållet. Det var ett akvarium men i akvariet simmade katter och blev matade med möss av en stor fisk! Undrar vart den tog vägen ...?
Har du blivit antiskoter förresten? Apropå bilden till höger.

26 maj, 2006 20:53  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark