06 maj 2006

Gympastik

Idag åkte dottern och jag med sonen till gympahallen.
Han har gått varje lördag en termin och idag var det dags för uppvisning för föräldrar och syskon. Jättespännande!

Men ... vänta lite.
Gympade sonen?
Nej.
Grinade han för att han inte ville vara med?
Ja.
Kunde han sedan sitta still?
Nej.
Ålade han och bökade han sedan runt på läktaren?
Ja.
Åkte vi hem efter en kvart?
Ja.

*Suck*

6 Kommentar(er):

Blogger Elisabet sade ...

Det bästa inlägg jag läst på minst flera dagar!!!! Totalt underbart.

06 maj, 2006 21:03  
Blogger Qi sade ...

Jag ser hela scenen framför mig...

07 maj, 2006 11:07  
Anonymous AnnaPanna sade ...

Lille J gav visst antixlimax ett ansikte idag :)

Absolut jätte tack för min favo bild av de bilder du lagt ut här tidigare! Blev så glad när jag i förväg fick öppna paketet som pappa hade med sig upp! Till min stora glädje tyckte även Micke om den så nu ska här fixas ram och hängas upp!

Tack!

AnnaPanna

07 maj, 2006 19:32  
Blogger Helene N sade ...

annapanna: Grattis i förskott! Hoppas du får en underbart bra och härlig födelsedag!

07 maj, 2006 21:35  
Blogger Det Mörka Hotet sade ...

Kidsen är ju bara för sköna...synd bara att de måste bli vuxna en dag!

Samuel

07 maj, 2006 22:21  
Anonymous Maria Isaksson sade ...

Man frågar sista gången innan man åker hemifrån;Är det säkert att du vill det här?
Jaaaa, svarar barnet och sen blir det precis som du skrev...

08 maj, 2006 22:46  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark