01 maj 2006

Hmm

När jag kollar på bloggkartan http://svensk.lemonad.org/, så är jag omgiven av socialdemokratiska bloggar. Som bloggar i sina yrkesroller antar jag.
Inte en enda privatperson!!?
Är jag helt ensam privatbloggare i hela Hudiksvalls kommun?
Finns det ingen i Nordanstigs eller Ljusdals kommuner heller?
Söderhamn då?


Inte konstigt att det varit så öde på bloggträffarna här uppe ...

6 Kommentar(er):

Blogger deep|ed sade ...

*asg* Förstår att det måste kännas lite öde om du bjuder inte till bloggträff :D

01 maj, 2006 15:25  
Blogger Elisabet sade ...

Rena politikerbloggar orkar jag ALDRIG läsa, ja, gör knappt ett försök.
Jag tycker om sånt här ... där du berättar om en hund som behöver kissa och att sängen ännu är varm.

Egentligen ingenting.
Ändå allting.

01 maj, 2006 15:50  
Blogger Helene N sade ...

deep|ed: "om du bjuder inte till ..."
Hur menar du egentligen ...?

01 maj, 2006 17:15  
Anonymous mammakatt sade ...

Jag tror han menar "om du bjuder in till bloggträff" och att det lär bli ensamt :)

Om det kan vara till någon tröst så är min man från Färila. Det var faktiskt det som drog mig till din blogg första gången jag läste den, att du finns i Delsbo. Det är ju inte så långt mellan :)

Sen att du råkade ha cancer och att pappa just fått det var liksom bara en slump. Och det är ju inte därför jag har "stannat" om man säger så.

Kram.

01 maj, 2006 19:09  
Blogger Det Mörka Hotet sade ...

Ursäkta en novis - med vad är en bloggträff...?!

Samuel

03 maj, 2006 07:29  
Blogger Helene N sade ...

det mörkar hotet: När en massa bloggare träffas, på en utsatt tid och plats som någon bestämt och bjudit in till.
Till exempel en träff på en pub där man tar några öl och snackar tillsammans och träffas IRL (på riktigt) en s.k. bloggöl.

03 maj, 2006 12:07  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark