28 maj 2006

Härliga hunkar

Men de här två herrarna skulle man väl gärna dejta.
Det är ju rätt orimligt.
Det närmsta man kommer är nog på teatern!

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,831183,00.html

8 Kommentar(er):

Blogger deep|ed sade ...

Men... jag är ju inte med? ;)

29 maj, 2006 09:42  
Blogger Det Mörka Hotet sade ...

Underbart! Både Sauk och Bergqvist är två av mina personliga favoriter!

Men vi kan väl dejta dem ihop, vi är ju ändå ett par - nästan!

Samuel

29 maj, 2006 11:21  
Blogger Elisabet sade ...

Haha .. jaha, nu har Samuel redan glömt "den köttätande växten" som skulle till Göteborg .. ja, så fort gick det ... men det är bra, för jag ska ju vara tärna när ni gifter er, du och Samuel.

Av de två herrarna vet jag genast vem jag skulle välja (ja, bildens): Kjell.

29 maj, 2006 15:17  
Blogger Helene N sade ...

det mörka hotet: Ja! Vi tar en gruppdejt. Kul!

elisabet: jag skulle tro att de ändå inte kan hålla sig ifrån varandra ... det finns ju sommarlov, jullov och andra stunder då man lätt och utan barn kan fräsa iväg från Götet ... Så kanske blir jag stående själv där vid altaret och med dig då förstås, som tärna. Då kan vi gå och äta jordgubbar och napoleonbakelser på något trevligt kondis istället!

29 maj, 2006 22:46  
Anonymous mammamia sade ...

Vi har enhel del samma smak,men inte på gardiner och killar..*ler*
Det är ju bra!

30 maj, 2006 15:29  
Blogger Det Mörka Hotet sade ...

När C träffar alla unga, snygga och trevliga göteborgare så lär hon glömma bort mig - som tur är!

Se'n är det vi för hela slanten!!

30 maj, 2006 22:19  
Blogger Helene N sade ...

Det Mörka Hotet: Men vad du nedvärderar dig själv! Hon har väl inte träffat dig och varit med dig och skrattat och haft det mysigt med dig för att hon hade en pistol i nacken?!
Varför skulle det vara tur att hon glömmer bort dig?! Var inte ett sånt offer! Var stolt över dig själv!
Bergis är du en sån som bara kan säga att du är bra på det du gör men inte för den du ÄR?
Ursäkta den hårda tonen, men jag blir så upprörd när människor nedvärderar sig själva ...

31 maj, 2006 16:02  
Blogger Helene N sade ...

Det Mörka Hotet: Och samtidigt är du så charmerande .... "Se'n är det vi för hela slanten!!" Då har jag ju något att se fram emot. Så jag ändrar mig ... hoppas hon glömmer bort dig ... ;-)

31 maj, 2006 16:04  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark