01 maj 2006

Natti natti

Den här får avsluta dagen.
Tröttheten smyger sig på.
Inte bara den vanliga nattliga.




















Har jag otur så håller det i sig fram till onsdag, torsdag.
Då blir det paus.
I bästa fall är jag dock tillbaka imorrn.
Pigg och nyter som en frostbiten nyponros!

Bilden från www.cuteoverload.com




5 Kommentar(er):

Blogger Elisabet sade ...

Natti, natti!
Ja, jag skulle ju inte skriva på din blogg ikväll, då du gormat över mitt fönster, men jag gör ett litet undantag ..-)
Sov gott!

01 maj, 2006 22:42  
Blogger Helene N sade ...

elisabet: Tack! Det var väldigt precist efter det att jag skrivit inlägget! Och det senaste fönstret var mycket fint!

01 maj, 2006 22:54  
Anonymous Eva sade ...

Varma tankar till Dig!

02 maj, 2006 22:13  
Blogger Det Mörka Hotet sade ...

Kram på dig!

03 maj, 2006 07:26  
Anonymous petra sade ...

vilken helt fanttastisk bild!!! jag önskar du kunde känna dig lite som den kattungen...
kram

03 maj, 2006 18:54  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark