12 maj 2006

Och, bara en sak till om TV'n


Nä, två förresten;

Den är SNYGG.

Det är attans bra bild!!

.
.
. ...


Och en tredje också:
Stereoljud med Equalizer!

5 Kommentar(er):

Blogger Elisabet sade ...

Har den kommit med posten??

12 maj, 2006 23:55  
Blogger Helene N sade ...

Elisabet: Ja, tänk om det är från samma människa som skickade dig den där DVD-spelaren?! Spökligt kusligt. Försöker någon muta oss?
Eller har vi vunnit något som vi inte vet? Bäst att fråga Bert, det kanske är en bluff? ;-)

13 maj, 2006 01:22  
Blogger Åsa Mitt i Världen sade ...

Jag fick en TV en gång. Jag skulle vara hemma på fredagen sa mamma. Jag trodde det var någon jobbig bekant till dem som skulle komma införbi. Jag städade och fixade med mackor. Då kommer en TV-handlare jag känner och kånkar på en TV! Ha ha. Jag blev så glad att jag grät resten av kvällen.

13 maj, 2006 16:45  
Blogger Åsa Mitt i Världen sade ...

Just, jag skulle ju egentligen skriva om ljudet. Ljud nu för tiden kan bli riktigt läskigt tycker jag. Ibland liksom springer ljudet runt i vårt rum och om man är i ett annat rum låter det på något sätt ännu mer verkligt.

Hoppas du har några sköna filmer att kolla på! Med film kan man försvinna bort från världen en stund.

13 maj, 2006 16:47  
Blogger Helene N sade ...

Åsa mitt i världen: Jag har ju tyvärr inget surroundljud eller bioljud. Men högtalarna till stereon är kopplade till TVn och det räcker ganska långt. Och film och TV är periodvis mitt enda sätt att försvinna från omvärlden och slippa att tänka för en stund.

13 maj, 2006 20:12  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark