08 maj 2006

Ordlöst

Det märks att jag inte har så mycket att skriva om när jag bara lägger in bilder.
Men men, så kan det vara ibland. Och en bild säger mer än inget alls - eller hur det nu var :-)

4 Kommentar(er):

Blogger Det Mörka Hotet sade ...

Gör det du känner för. Vi kommer ändå tillbaks och kollar vad du gjort.

Samuel

08 maj, 2006 22:30  
Anonymous Maria Isaksson sade ...

Ibland blir det för mycket ord,jag har en viss förmåga att använda orden både i tal och skrift men ibland måste man vila,tex vila ögonen på en bild...Äsch nu blev det en massa ord igen:-)

08 maj, 2006 22:42  
Blogger Helene N sade ...

Samuel: du är väl för go'!

Maria Isaksson: Men man är van att nuförtiden ska man ha något att säga, helst snabbt annars bläddras man förbi.

09 maj, 2006 12:00  
Anonymous Eva sade ...

En bild är minst lika givande som ord, så vilsamt för ögon och sinne. Jag känner mig lite som du just nu, orkar inte med alla ord.

12 maj, 2006 12:20  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark