15 maj 2006

Ovanlig kalufs

I samband med min sons födelse påbörjade jag min första cellgiftsbehandling. Tre veckor efter förlossningen. Och efter ytterligare två veckor började håret att lossna.
Men som den jag är, så var jag tvungen att ha lite roligt med det tappade håret.


Alltså, min son hade inte denna enorma hårväxt ... Det är mitt tappade hår.
Bilden är tagen 2002.

9 Kommentar(er):

Blogger Anne-Maj sade ...

skrattar! Du är så rolig!

15 maj, 2006 22:55  
Blogger eline esteban sade ...

Haha, vilken humor! :)

15 maj, 2006 22:56  
Anonymous petra sade ...

men...menar du att du fick cellgiftsbehandling så himla snart efter?? herregud, hur sjutton klarade du det? Kunde du amma - ojoj du måste haft det så djävligt!!
Det du skriver gör ont i hjärteroten....och det du skriver om din väninna var ju en parallell till hela min förra story om "Kristina" - så det där vet jag nog hur det känns...

största kramen till dig - helene!!

15 maj, 2006 23:50  
Blogger Elisabet sade ...

hahaha ...!!
Ja, för den som gillar lurviga män .. där finns det potential det lovar jag .-)

Ps. Hade du så mörkt hår? Eller var det färgat? Ds.

16 maj, 2006 00:00  
Blogger Elisabet sade ...

Det måste ha varit en bamse-stor son?
Anders vägde nästan 5 kg och var 56 cm lång .. men den här krabaten verkar lika stadig ...

16 maj, 2006 00:01  
Anonymous Mickey J Barczyk sade ...

hehe, han ser ut som en fräck pimp :)

16 maj, 2006 00:43  
Anonymous mammamia sade ...

Jag fattar inte hur du orkat...
Vilken söt liten kille,även med "peruk",det var humor...:-)
Trist att det inte löste sig med vänninan,men man orkar inte hur mycket som helst..
Vad var det för cancer du fick behandling för?
Hoppas du inte tar illa upp för frågan,respekterar om du inte vill berätta..

16 maj, 2006 10:59  
Blogger Helene N sade ...

Petra: Förlossningen sattes igång en månad tidigare för att jag skulle få cellgifter tidigare. Ammade i tre veckor, sedan var det dags.

Elisabet: Jag har rätt mörkt hår, men jag tror att det var färgat också. Och på bilden är han inte nyfödd, han är ca 1 1/2 månad. Han var inte så stor när han kom ut,men sedan växte han på sig.

Mammamia: Jag har nog skrivit det någonstans, men vet inte var. Det var/är bröstcancer.

16 maj, 2006 12:31  
Blogger Studiomannen sade ...

Påminner mig om någon.

Ska kolla, men Sammy Davis Jr ligger bra till.... :-D

18 maj, 2006 03:04  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark