08 maj 2006

Paus

Nu blir det huduvet på kudden ett tag ...
Orkar inte skriva just nu.

Återkommer.

17 Kommentar(er):

Blogger Åsa Mitt i Världen sade ...

Gå i ide ett tag, det är bra. Katter jag har haft har trängt in sig under sängen eller knölat in sig i en hylla och krävt att få vara I FRED, när de inte mått bra. Att bara få släppa taget ett tag. Sen så kryper kraften så sakta på igen!

Kram!

08 maj, 2006 21:06  
Blogger Det Mörka Hotet sade ...

Lägg dig du, så kommer jag med en filt och tittar till dig mellan varven.

Samuel

08 maj, 2006 22:28  
Anonymous bert sade ...

Här får du en kopp kaffe. Varsågod!

09 maj, 2006 08:37  
Blogger Nat sade ...

Hej Helene, tänker på dig och hoppas att du snart är bättre. Lika gullig som du är, är din dotter är din mamma visar det sig.

Tack för att ni orkar bry er om Tiger, pigga på dig riktigt snart, det vore så roligt att ses!

Kram

09 maj, 2006 09:12  
Blogger Helene N sade ...

Ååå. vad rara ni är! Kaffe och filt. mmmm. Nu känns det lite bättre. Och om någon skulle kunna ordna lite fruktsallad?
Och Samuel, är du så där i verkligheten också?

09 maj, 2006 12:30  
Anonymous Maria Isaksson sade ...

Går det bra med fruktsallad från småland??
Ha det jättebra och ta det lugnt!

09 maj, 2006 12:44  
Blogger Det Mörka Hotet sade ...

-Heléne: I verkligheten är jag bättre...då hade jag även suttit och tittat på dig. Calle me toffel!

09 maj, 2006 18:06  
Blogger Elisabet sade ...

Helene: jag kommer och sitter på golvet nedanför soffan .. och berättar om allt som hänt!
Vill du ha nån tidning att läsa?

10 maj, 2006 00:40  
Anonymous petra sade ...

jag instämmer i kärlekskören här ovan - tänker naturligtvis mycket på dig och hoppas du mår bättre snart!
Det är verkligen hopplöst att känna sig risig när det äntligen blir lite fint och vackert ute...MEN, jag har goda skäl att upprepa mitt personliga lilla ortdspråk som även finns på min blogg - Nuet är aldrig representativt för resten av ens liv....Detta motto har tröstat mig många gånger!
KRAAM

10 maj, 2006 08:50  
Blogger Helene N sade ...

Maria isaksson: å, den småländska fruktsalladen var jättegod!

Elisabet: jag orkar inte koncentrera mig på att läsa, men om du kunde läsa högt för mig när du ändå sitter där?

Petra: Tack, det stämmer verkligen!

Samuel: tror jag börjar bli lite avis på C, men å andra sidan har hon inte blivit friad till än ..;-)

10 maj, 2006 11:23  
Anonymous bert sade ...

Påtår? Och jag tog med en nybakt kanelbulle också.

10 maj, 2006 13:24  
Blogger Studiomannen sade ...

Jag kan inte sova nu heller - men jag har tillfrisknat. Men visst känns det som att jag utmanar ödet med att bjuda OP-, narkos- och UVA-personal på tårta som tack för hjälp...

Hoppas att du har det bra.

11 maj, 2006 02:36  
Blogger Det Mörka Hotet sade ...

-Heléne: Ha! Ha! C har redan börjat packa så smått inför flytten till Gbg...

Samuel

11 maj, 2006 06:46  
Blogger Det Mörka Hotet sade ...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

11 maj, 2006 06:46  
Blogger Åsa Mitt i Världen sade ...

Jag tar med en bukett gullvivor!

11 maj, 2006 22:02  
Anonymous AnnaPanna sade ...

Oj det var en lång vila, jag kan gå ut med hunden om du vill. Hon kan få leka med Nelsan.

Trevlig helg,
AnnaPanna

12 maj, 2006 09:48  
Anonymous Anonym sade ...

men du orkar skiva det där?

13 maj, 2006 02:12  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark