20 maj 2006

Året därpå ...



... eller var det samma tillfälle?
Det läskiga är att jag inte kommer ihåg. Enligt den här bilden bodde jag i alla fall på en större gård i Delsbo. Då hade den lokala hojklubben
Gandalf hade sin årliga sommarfest på samma ställe. Då festade vi om ordentligt och vi hade fantastisk roligt. Tror det var 2001.
Först åkte man Hälsingland runt på mc, sedan fest efteråt. Bra musik, god mat och dryck och
karavanmycket, mycket trevliga knuttar och spättor. Hälsingland runt är en version av Mälarn runt, men med färre deltagare ... Men dock - 60 till hundra hojar på tur är rätt imponerande det med.
Och på nätet hittar jag en sida som talar om att detta år är det Gandalfs tur att arrangera evenemanget.
Bilden är från www.northtrail.se och Hälsingland runt 2003.

8 Kommentar(er):

Blogger SANDRA sade ...

Vilka fina bilder!
Ni är jättefina!

20 maj, 2006 17:04  
Blogger Elisabet sade ...

Är det din bror det också? Visst?
Han liknar .... killen i Six Feet Under .. han som Brendas bror.
Faktiskt.
Nu vill jag ännu mera ha en bror.

20 maj, 2006 18:00  
Blogger Helene N sade ...

Tack tack, men det var ju några år sedan, ett antal cellgiftskurer sedan och håravfall etc. Mitt hår är fortfarande på utväxt...

Och dessutom var det ju fest och man hade piffat till sig lite med smink och hårgucka.

Men tack i alla fall!

20 maj, 2006 18:00  
Blogger Qi sade ...

Hårgucka?? Vad är det?

20 maj, 2006 18:38  
Blogger Helene N sade ...

Qi: Hårgucka!!! Vanlig hårgucka! Typ, gel, skum, vax eller spray t.ex. Själv brukar jag först ha i hårskum och när håret torkat sprayar jag. ´

Elisabet: Ja, det är in bror. Men jag har inte sett så mycket av Six feet under. Inte något alls nästan, har bara zappat förbi, annars skulle jag fastna och jag har redan så många serier jag följer.

20 maj, 2006 18:47  
Anonymous Mia sade ...

Wow - vilket kex till brorsa du har! Synd att man är gift..! ;o) Näää - jag bara skoja!! Men ett kex var han iallafall.

20 maj, 2006 19:32  
Blogger Nat sade ...

Vilka härliga bilder.
Det måste vara gudomligt att åka Hälsningland runt, så vackert.
Sist jag åkte mälarn runt, -99, så blev jag påkörd av en annan motorcyklist, och det blev slutet på min karriär som mc-cyklist.

21 maj, 2006 09:58  
Blogger Helene N sade ...

Mia: Ett kex? Han? jo,d e säger det. Tjejerna brukade hänga som klasar. Eller det kanske de fortfarande gör, vad vet jag. Men jag tror det var värre när han förutom det snygga fejset dessutom var bodybuildad och stooooor som ett hus och breeed mellan axlarna.

inte för intet: Men vad trist. Slutade du för att du inte tordes åka mer eller blev cykeln mosad eller vad hände?

21 maj, 2006 21:20  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark