18 maj 2006

Så gick det som det gick

Carola gick vidare ...
Det hade ju varit konstigt annars ... snopet liksom.

Och finska Lordi gick vidare. Tänk om Poodles hade vunnit den svenska uttagningen i stället för Carola. Nu blir Lordi de enda hårdrockarna.

Men vad gjorde de här tjejerna? Tröttna! Är det inte lite uttjatat med sex- och nakenchocker eller vinner man fortfarande poäng på det?

6 Kommentar(er):

Anonymous bert sade ...

Och jag håller på Bosnia-Hercegovina, precis som 2004.

19 maj, 2006 09:33  
Blogger Det Mörka Hotet sade ...

Typiskt, missade det där numret...eller..eh, jag menar givetvis: SÅ hemskt!

...ju!

Samuel

19 maj, 2006 14:30  
Blogger Helene N sade ...

Samuel: Jaså, tyckte du det var hemskt? Det tror jag inte på. Det sa inte jag heller. Jag blir bara trött på alla kvinnor och män som åmar sig och kråmar sig. Jag vill ha nåt nytt!

19 maj, 2006 18:06  
Anonymous mammamia sade ...

Ja visst blir man trött...
Tänk om man kunde få läsa om påklädd chock istället,eller kunde de inte bara strunta i att skriva om alla chocker..
Och kanske ha någon slags klädetik för medverkande i schlager em...
Men jag ser ju ändå inte på det iofs..

19 maj, 2006 19:27  
Blogger Det Mörka Hotet sade ...

Jag försökte skämta lite...själv bryr jag mig inte längre hur folk beter sig på scen: allt handlar bara om att kränga artister oberoende av förmåga.

20 maj, 2006 16:22  
Blogger Helene N sade ...

Samuel: Nog förstod jag att du skojade. Det gjorde jag med, skulle lagt till en smiley efter "Det tror jag inte på". ;-)

20 maj, 2006 16:46  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark