12 maj 2006

Stoooor TV. Och platt.

Gissa vad jag fått??!!
En stoooor och platt TV!!!

32 tum.
LCD.
HD-TV.
Vridbar.

Och en massa andra finesser som jag inte hittat än.

Min gamla TV har gått sönder. Och den var ju dessutom inte min utan lånad.
Men det lustiga var att när vi skulle koppla in den nya TV'n så var hade antennsladden åkt isär i skarven ...

Jag sa till mamma: "Meh! Tänk om det var därför den gamla inte funkade?"
Mamma: "Det funderar vi inte ens på ..."

2 Kommentar(er):

Anonymous Eva sade ...

Grattis till ny, fin TV!! Hoppas det är nåt kul på TV ikväll, så du får njuta.

12 maj, 2006 18:54  
Blogger Elisabet sade ...

När min pappa såg färgtv första gången, nästan svimmade han.
"Men hör ni .. till och med vädret blir ju bättre!" sa han lyckligt ..-)

12 maj, 2006 23:56  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark