31 maj 2006

Syfte?

Det finns ju vissa stunder då det är okey att vara naken och andra stunder än mindre lämpliga. Det har vi ju konstaterat förut.
Detta tycker jag är ett mindre lämpligt tillfälle och jag skulle vilja veta i vilket syfte man gör denna övning. Någon som vet eller kan komma med en avancerad gissning?

7 Kommentar(er):

Blogger Det Mörka Hotet sade ...

...de ville kanske ha ett "skjut"...?!


Samuel

Obs! Om nu någon ser en sexuell anspelning på denna kommentar så är det NI som är snuskiga - jag är SÅ oskyldigt omedveten så....

01 juni, 2006 08:52  
Blogger Anne-Maj sade ...

Jag suckar... Karlar... nej jag säger inte mera!!!! Samuel, jag förstår dina hederliga avsikter. *s*

01 juni, 2006 09:15  
Blogger Elisabet sade ...

Ja, det kan ju absolut inte vara så att befälet tycker om att lystet se på unga nakna soldater.
Nej.
Absolut inte.
Den tanken skulle jag aldrig få i mitt huvud.

01 juni, 2006 10:36  
Anonymous bert sade ...

Men jag hörde en bra kommentar på radion i morse.

Om alla arméer tillämpar samma princip alltid, så skulle vi inte ha några krig. Inga vinterkrig, inga ökenkrig, inga gradbeteckningar, inga identiteter, vem är fiende, vem är vän.

Utmärkt förslag!

01 juni, 2006 11:02  
Anonymous mammamia sade ...

Tänkte svara nåt dumt men Samuel hade redan sagt det...

01 juni, 2006 22:23  
Blogger Elisabet sade ...

Och sonen som nyss gjort lumpen som jägarsoldat .. han bara looog när jag förfasade mig över detta ..,.
"näää, lugna dig mamma .. vi gjorde inte nåt sånt .. men såå farligt är det väl inte att va lite naken ...?" sa han.

Och looog.

02 juni, 2006 19:23  
Blogger Rex sade ...

Samuel du tar orden ur min mun.

02 juni, 2006 23:44  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark