16 maj 2006

Till Elisabet!

Elisabet! Tack för inbjudan. Du är ju så underbart rar och omtänksam.
Kanske kan vi hyra en buss från norr som plockar upp folk på resan söderut?
Det vore väl nå't!?

Klart jag kommer om jag orkar och har möjlighet. Det vore så roligt att träffas!

Uppdatering: Alltså jag är bjuden hit. Eller kanske inte just till det huset men det går bra med en liten koja också.

6 Kommentar(er):

Anonymous mammakatt sade ...

Det vore kul att ses, Helene! Hoppas hälsan tillåter!

16 maj, 2006 18:11  
Blogger Elisabet sade ...

Ja, på nåt vänster ska det gå att ordna, det är jag helt övertygad om. Är du dålig har vi väl nån sjukvårdskunnig i närheten. Jag är vårdbiträde och kan pyssla om dig ..-)

16 maj, 2006 18:26  
Anonymous mammamia sade ...

Jag tvekar inte,skulle åka direkt!
Kanske starta i norrbotten och plocka upp folk utmed vägen,gubben har trafikkort och ena syrran är busschaufför,perfekt!

Jaha det var den sortens cancer..
då måste du varit sjuk i några år..Jag lever på sjukbidrag men det är inget livshotande,fibromyalgi mm
Men det är pest ändå att inte kunna jobba och söka nya bidrag om och om,antar att du känner till det där..Hoppas verkligen att du blir bra.

16 maj, 2006 22:29  
Blogger Det Mörka Hotet sade ...

..OCH jag: jag baddar så gärna din lilla panna!

Samuel

16 maj, 2006 23:23  
Blogger Helene N sade ...

Alla: Ni är så rara så jag ska faktiskt överväga att åka även om jag inte mår hundra. Jag verkar ju kunna bli ompysslad värre!

16 maj, 2006 23:41  
Blogger Ellis sade ...

Ja det vore jätteroligt om du kunde komma du med!!!

17 maj, 2006 07:59  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark