18 maj 2006

ZZZzzzznart dags

Tre låtar kvar till Carooooola.
Min son såg (och hörde) Carola på Bolibompa häromdagen.
Och frågar mig:
- Mamma, varför skriker hon?

Jag försökte förklara att hon sjunger men näe, han tycker absolut att hon skriker.

ZZZZzzpännande hur det går nu då.

4 Kommentar(er):

Anonymous Eva sade ...

Jag håller med din son ( klok kille ), hon skriker!

18 maj, 2006 22:57  
Blogger Det Mörka Hotet sade ...

Carola sjunger!

Tyvärr verkar hon dock sjunga mest hela tiden - och överallt!

Samuel

19 maj, 2006 14:31  
Blogger Det Mörka Hotet sade ...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

19 maj, 2006 14:32  
Blogger eline esteban sade ...

Håller även jag med sonen. Ett förjäkla skrik. Skrål skrål skrål!

19 maj, 2006 16:06  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark