10 juni 2006

Fotboll

Trinidad Tobago - Sverige
0-0
Skulle tro att jag underskattat moståndarna.
Men något litet mål trodde jag ändå att Sverige skulle peta in ...

Suck.

4 Kommentar(er):

Blogger Qi sade ...

Suck. Och nu skall väl det analyseras och diskuteras och dissekeras...

10 juni, 2006 20:31  
Anonymous Eva sade ...

Jag hörde muttrande från maken och förstod att det inte gick så bra som han trott. Själv låg jag i solstolen och vilade middag.

10 juni, 2006 23:36  
Blogger Det Mörka Hotet sade ...

Aaaaauuuuugghhhh!

Jag blir SÅ trött...men det är väl bara till att ladda om tills nästa match - mot Paraguay - så kommer jag att sitta lika förväntansfull som alltid!

Samuel

11 juni, 2006 09:31  
Anonymous mammamia sade ...

En tjej som var på BB(inte tv programmet)samtidigt som mig kommer därifrån,T&T.
Hon var så trevlig så jag hejade på dem,i fotboll alltså.
Men allvarligt talat bryr jag mig inte vem som vinner..
Fast lite hejar jag på Sverige för min kusin är släkt med en av spelarna...(Ljungberg)...

11 juni, 2006 10:05  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark