12 juni 2006

Inte sova

Tänk att de kvällar när man verkligen behöver lägga sig tidigt, då man verkligen behöver sova mååånga låånga timmar för att orka kliva upp dagen därpå .... då är det stört omöjligt.
Det måste vara något slags uppror mot mina inre föräldrar. De sitter i mitt huvud och säger åt mig att gå och lägga mig. Bara lite till, tänker jag då. Jag ska bara ...
Varför ägnar jag mig åt självplågeri? För det är ju precis bara mig själv det drabbar. Det är ju jag själv som blir trött.

Och nu är klockan halv ett.
Suck.

Jag ska upp halv åtta. Inte bra det här.
Måste åka senast nio för att vara i Gävle elva. Annars blir det jätteförsening på strålningskön och det vill jag inte medverka till. Kanske kan jag sova i bilen? Näe, så min mamma som ska köra inte har någon att prata med - vad kul - inte.

Måste sova!

Natti natti.

8 Kommentar(er):

Blogger Sunflower sade ...

Jag kan aldrig gå och lägga mig tidigt, oavsett hur dödstrött jag är. Jag är självplågare sen tidigt ålder vad det gäller sängdags. Och ska jag upp väldigt tidigt då sover jag ofta väldigt dåligt på natten. Hoppas du fick lite sömn i alla fall, och att det gick bra i Gävle! *håller tummarna*

12 juni, 2006 11:40  
Blogger Elisabet sade ...

Jag är likadan och det vet du väl, för vi syns ju där vid kommentarerna om nätterna .., det är bara från dig det kommer såna vid midnatt och senare!
För mig är det en protest från barndomen. Inte nog med att man skulle gå i säng när man var pigg, man skulle stiga upp när man var trött!
Nu gör jag som jag vill.

12 juni, 2006 14:37  
Blogger Det Mörka Hotet sade ...

Hoppas allt gick bra ändå och att du inte är alltför slut - kram på dig!

Samuel

12 juni, 2006 20:17  
Blogger Anne-Maj sade ...

*nickar instämmande* Ja det är svårt att låta bli. Egentligen borde jag gå och lägga mig, har sovit dålgit de senaste nätterna pga jag måst få stiga upp tidgt.

12 juni, 2006 22:39  
Blogger Helene N sade ...

Elisabet: Ja när barnen flugit ur boet kan man väl göra som man vill egentligen. Om man inte har en man, hund eller häst eller något annat att ta ansvar för ...

13 juni, 2006 16:29  
Blogger Stickbloggen sade ...

Första gången jag är här i din blogg och förstår att du kämpar med sjukdom och behandling. Önskar dig allt gott och att du mår så bra som möjligt trots allt,

Kram!

04 augusti, 2006 08:43  
Anonymous Addwin Net sade ...

Ni Postingannya tuh ganing.. Vista back on me Jual Skripsi

02 november, 2013 13:55  
Anonymous Anonym sade ...

Buzz Bis
Wah Aku Hebat
Ayo Kejar Dia
Ingin di Index
Target Belang
Fokus Kito
Meonk Vs Guguk
Sofilmenda
Wahidsahindut
Kang Joyo
Walijo Bloggers
Karo Cyber Community
Blog Pesuruh
Blog Navigasi
Membantumu
Menarik Traffic
Loe loe - Gue Gue
Sekedar Bloggers
Setinggi Awan
Tokek Narsis

19 november, 2013 17:43  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark