10 juni 2006

Kul e-post

Fick detta i min inkorg häromdagen:

"Hej hej!

Såg nu att du lämnat din mailadress förut så jag skriver direkt till dig. Har redan skrivit på Forumtjejer oxå. :-)

Om du är på patienthotellet den 19 juni så kan vi ju ta sällskap ner till stan och träffa de andra tjejerna? Jag ska oxå bo över där den natten så det skulle ju passa bra.
Mitt mobilnummer är XXX och mitt hemnummer XXX. Du kan slå mig en signal innan, om du har lust.

Hälsningar A"


Det vore så trevligt att träffa andra i samma situation, andra kvinnor med bröstcancer. Som haft eller har, som gjort behandling eller har pågående. Jag har inte träffat så många förut. Fast jag har hållit på med det här i över tre år.
Det skulle nog vara givande och speciellt att också få ansikten på dem som man har läst och skrivit till på olika forum på nätet.

Hoppas hoppas hoppas att jag orkar.

10 Kommentar(er):

Blogger Det Mörka Hotet sade ...

Mitt ansikte kan du få på bild: gå bara in på SÄPO:s most wanted...

Det Mörka Hotet - El Samuel

11 juni, 2006 09:32  
Anonymous mammamia sade ...

Det är det som är det trista när man är sjuk,viljan finns till mycket men inte alltid orken!
Hoppas det går bra!

11 juni, 2006 10:08  
Blogger Elisabet sade ...

Heléne, lilla gumman: åååå, vad vi ska tänka varma tankar som kommer genom luften till dig!
Kram till min rättframma terapeut .. / Elisabet.

11 juni, 2006 19:43  
Blogger Helene N sade ...

Det Mörka Hotet: Ha ha ha! ´Nu var ju du rolig! Precis som i Hot shots, när han säger att han har sin fars ögon och plockar upp en ask - och där ligger hans fars ögon!!
Precis min humor ...

mammamia: Klart det ska gå bra!

Elisabet: Tack tack! Jag tar emot alla varma tankar som kommer flygandes!

12 juni, 2006 00:29  
Anonymous Anonym sade ...

I found this site using [url=http://google.com]google.com[/url] And i want to thank you for your work. You have done really very good site. Great work, great site! Thank you!

Sorry for offtopic

12 november, 2009 13:48  
Anonymous Anonym sade ...

Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!

18 november, 2009 06:19  
Anonymous Anonym sade ...

buy tramadol free shipping tramadol during pregnancy - tramadol 50mg nhs

14 november, 2012 23:00  
Anonymous Anonym sade ...

buy cheap phentermine phentermine buy online no prescription - phentermine zoloft weight loss

19 november, 2012 06:41  
Anonymous Anonym sade ...

Helo ! Forex - Работа на дому чашкой чая быть успешным, свободные деньги, просто зарегистрируйтесь forex [url=http://foxfox.ifxworld.com/]forex[/url]

30 november, 2012 10:05  
Anonymous Anonym sade ...

Клубничка [url=http://sexatam.net.ua/tags/%EE%ED%EB%E0%E9%ED/]онлайн[/url] [url=http://sexatam.net.ua/tags/%E4%F0%EE%F7%F3/] дрочу[/url]
Вы конечно извините, но посмотрите как шлюшки целуют [url=http://modelyak.net.ua/tags/%E2%EB%E0%E6%ED%F3%FE/]влажную[/url] [url=http://modelyak.net.ua/tags/%EF%E8%F1%E5%F7%EA%F3/]писечку[/url]

07 januari, 2013 14:27  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark