11 juni 2006

Snurrig i huvudet ...

Nu snurrar det i skallen av olika tider. Det är pendling till Gävle på gång.
Busstider, taxitider, tågtider, dagistider, personaltider, hundpromenadstider, skoltider....
Mycket att ta hänsyn till är det ...

Som det inte vore nog kan jag också välja att åka ifrån Hudiksvall eller Ljusdal ... Men orka!
Bäst blir nog tåg+taxi. Från Hudiksvall hela tiden. Och någon dag kör min mamma mig ner till Gävle. Och mamma kan hämta i Hudiksvall någon gång då och då, det känns också bra att slippa taxi den biten.

Och dessutom trodde jag att taxin kom när jag skulle behöva den. Det gör den inte. Den kommer 14.50, även om mitt tåg som kommer 14.48 kan vara försenat. Då missar jag den taxin. Och damen i luren förklarade att då kan jag heller inte lita på att den taxin som finns förbeställd nu till 15.15, finns kvar då, på onsdag.
Suck.

Men nu är det nästan klart i alla fall ... Och nu är jag trött.

2 Kommentar(er):

Anonymous Mifflan sade ...

Trillade in på din blogg och har läst lite.

Hoppas att all logistik fungerade. Det verkat tufft nog ändå!

Sköt om dig!

11 juni, 2006 21:26  
Anonymous Anonym sade ...

maste kolla:)

04 december, 2009 12:47  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark