10 juni 2006

Strålning

På torsdag och fredag blir det strålande. I alla fall för mig. I Gävle.
Då blir det återigen en paus, för någon dator kommer jag inte åt på patienthotellet där jag ska bo.

5 Kommentar(er):

Blogger Qi sade ...

Har du strålats förut? Då du vet vad det innebär?

10 juni, 2006 15:38  
Blogger Elisabet sade ...

Ja, fy faderullan.
Här skulle det också vara strålande - väder alltså - men så blev det inte alls.
Och jag bara gäspar och är trött.

10 juni, 2006 16:22  
Blogger Helene N sade ...

Qi: Jo, jag har strålats förut, 2003. 25 gånger blev det då. Nu är det 10 gånger men högintensivt strålning istället. Jo, det vet jag vad det innebär. Du med antar jag.

Elisabet: Men vi har haft kanonväder både igår och idag - till studenternas stora lycka! Första riktiga sommarvärmen faktiskt. Tycker lite synd om dig som inte har det så varm och som känner dig så trött ...

10 juni, 2006 19:26  
Anonymous mammamia sade ...

Låter jobbigt,måste du genomgå strålning många gånger till?

11 juni, 2006 10:11  
Blogger Helene N sade ...

mammamia: Jag har åtta gånger kvar.

12 juni, 2006 00:29  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark